Introductie

Ben je toe aan een nieuwe uitdaging, een volgende stap in je carrière? Past de mentaliteit van een echte Rotterdamse organisatie jou? Vind je het leuk om naast de operationale werkzaamheden mee te denken in optimalisatie, in verbeteringen van het crediteurenproces? Dan is dit zeker een vacature voor jou!

Organisatie

Deze internationale organisatie met het financiële hoofdkantoor in Rotterdam, houdt zich bezig met verschillende dienstverleningen die wereldwijd worden uitgevoerd. 

Als administratief medewerker crediteuren ben je verantwoordelijk voor het nauwkeurig controleren van inkoopfacturen en de juiste verwerking daarvan. Je werkt nauw samen met collega’s om ervoor te zorgen dat inkoopfacturen tijdig en juist worden verwerkt. Je weet hoe administratieve en financiële processen werken en je bent de vraagbaak voor je in- en externe collega’s. Je neemt veel initiatieven om processen onder de loep te nemen en waar mogelijk ga je actief achter verbeteringen aan en neemt hiertoe zelf initiatief. In het huidige crediteurenproces is nog veel ruimte voor verbeteringen en de geschikte kandidaat ziet dit als een mooie kans om echt het verschil te kunnen maken.

Je belangrijkste taken en verantwoordelijkheden zijn:

  • Controleren en verwerken van inkomende facturen
  • Effectief communiceren met in- en externe partijen bij vragen over de (betaal)status van de factuur
  • Signaleren, initiëren en realiseren van verbeterprocessen
  • Samenwerken met operationele afdelingen om eventuele disputen op te lossen
  • Samenwerken met de afdelingen accounting en business control

Om succesvol te zijn in deze rol, heb je goede communicatieve vaardigheden en ben je nauwkeurig en resultaatgericht. Je kunt goed zelfstandig werken, maar bent ook een teamspeler die graag samenwerkt met collega’s om doelen te bereiken. Je bent volhardend en krijgt energie van het oplossen en verbeteren van complexe zaken.

Functie-eisen

  • Je hebt MBO+/HBO werk- en denkniveau;
  • Je hebt gedegen kennis van de financiële administratie en in het bijzonder van crediteuren;
  • Je hebt bij voorkeur kennis van D365;
  • Je hebt uistekende kennis van Excel;
  • Je hebt uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;

Aanbod

  • Je krijgt direct een contract voor onbepaalde tijd;
  • Een salaris tussen de €2.750,00 en €3.600,00 o.b.v. 38,75 uur, o.b.v. kennis en ervaring;
  • IKB budget van 18,4% (is incl. 8% vakantietoeslag);
  • 25 vakantiedagen;
  • Hybride werken;

Sollicitatie

Heb je vragen of wil je meer weten over deze vacature, bel ons dan op tel.nr 06-34503085. Wij helpen je graag op weg!