Introductie

Wie wil dat nou niet, werken in de binnenstad van bruisend Rotterdam. In de pauze even met je teamleden langs de Maas of op de Erasmusbrug lopen. Bij deze organisatie kan dat!
Ben je een enthousiaste en gedreven Teamleider met ervaring in het aansturen van een klantcontact- of incassoteam? Kun jij mensen motiveren, ondersteun jij mensen in groei en ontwikkeling en weet jij wat er voor nodig is om vastgestelde KPI’s en SLA’s te behalen? Dan zijn wij op zoek naar jou! 
Voor een organisatie in de binnenstad van Rotterdam is House of Finance Recruitment op zoek naar een enthousiaste en gedreven Teamleider Customer Care.

Organisatie

De organisatie kenmerkt zich als huiselijk en warm, laagdrempelig, open cultuur, informeel, ambitieus, professioneel met een diversiteit aan mensen. De organisatie heeft de afgelopen jaren een hele mooie groei weten te realiseren en een mooie klant portfolio opgebouwd met nationale en internationale opdrachtgevers. De dienstverlening bestaat uit het incasseren van openstaande vorderingen van deze opdrachtgevers.


Functie

Als Teamleider Customer Care ben je verantwoordelijk voor de operationele aansturing van een team van Customer Care Medewerkers (15 fte). Jij zorgt er voor dat het team in staat is om KPI’s en gemaakte afspraken over servicelevels te behalen. Je zet het team in zijn kracht en tilt het niveau naar een hoger level. 

Je maakt een goede weekplanning en zorgt voor de juiste bezetting. Je werkt nauw samen met collega Teamleiders van andere teams en in goed overleg coördineer je de mogelijke benodigde inzet van medewerkers van andere teams. 
Je bent een motivator en motiveert je team om resultaten te behalen. Je coacht, ondersteunt, enthousiasmeert, begeleidt en bent het luisterend oor. Jij weet als geen ander hoe je een prettige en positieve werkomgeving creëert. 

Je bent een Teamleider met enige jaren werkervaring in het aansturen van een klantcontact team of idealiter een incasso team. Je signaleert mogelijke problemen en bent in staat deze snel en goed op te lossen, waarbij je denkt aan de belangen van zowel de organisatie als ook de klant. Als Teamleider ben je in staat om zelfstandig te opereren, je stuurt je team op een coachende en supportive manier aan. Je bent analytisch sterk en maakt rapportages om op team maar ook individueel niveau inzicht te geven resultaat en verbeteringen. 

Met collega managers werk je nauw samen om werkprocessen en werkwijzen te verbeteren. Daarnaast zorg je voor naleving van informatiebeveiligings- en kwaliteitsbeeld en draag je bij aan ontwikkeling en groei van je teamleden.

Functie-eisen

  • Je hebt enkele jaren werkervaring met het aansturen van een teams of teams in een klantcontact omgeving.
  • Je bent communicatief sterk, je hebt coachende skills en je hebt oog voor talent en ontwikkeling.
  • Je bent analytisch sterk en hebt ervaring met het maken van rapportages.
  • Je bent target gedreven.
  • Je bent commercieel gericht.
  • Idealiter heb je incasso ervaring in zowel in de minnelijke als ook in de juridische fase.

Aanbod

  • Open, informele cultuur, diversiteit: Iedereen is gelijk, van manager tot stagiair. Dit zorgt voor een prettige samenwerking en een betrokken sfeer.
  • Work hard, play hard: Vrijdagmiddagborrels zijn een vast onderdeel van de week. Even ontspannen met een drankje in de skybar, een potje Mario Kart of tafeltennis.
  • Ontwikkelingsmogelijkheden: Er is een onbeperkt opleidingsbudget.
  • Voordelen: Denk aan thuiswerkvergoeding, reiskostenvergoeding en een individueel keuzebudget.
  • Fulltime job: 32-40 uur.
  • Bruto salaris: tussen de €3.200,= en €4.000,00 (40 uur) obv kennis en ervaring.
  • Type contract: Een jaarcontract dat na succesvol functioneren wordt omgezet in een onbepaald contract.
  • Hybride werken: 3 dagen kantoor, 2 dagen thuis.
  • Werkplek met het mooiste uitzicht over Rotterdam!

Sollicitatie

Is je interesse gewekt en wil jij nu meer weten over deze vacature en superleuke organisatie? Bel of mail naar 06-34503085 / e.poel@hofr.nl Wij helpen je graag op weg!